۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

راستش بر های این چند روز من رو کلی ترسونده.
این آخری اما ...
خبری که در رجا نیوز و فارس و... مبنی بر امروز منافقين با همكاري فتنه‌گران قصد دارند سناريوي "تجمعات جزيره‌اي و كوچك اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازي در كشته‌ها با اقدام مسلحانه " را در دستور كار خود قرار دهند.
. و نامه جمعی از فرماندهان مبنی بر درخواست عدم تیرانداری به مرد
م.
این دو تا رو که کنار هم می زارم تنم می لرزه.
در نگاه اول به نظر می یاد که قصد خبرگزاری فارس از درج این خبر ترساندن مردم از شرکت در تجمعات باشه. اما چرا اینقدر دیر و تنها چند ساعتی مانده به 1 اسفند؟ و چرا به این دستپاچگی
در مورد نامه فرماندهان دو حالت فرض میشه/ یا راسته. که معلوم میشه بدنه ای از حکومت این قصد رو دارن و تصمیم جدیه. که باز جای نگرانی داره. یا این خبر جعلیه و از طرف خود حکومت ساخته شده که پس از کشتن مردم و نسبت دادن اون به منافقها بگن این هم سند که سپاهیان حاضر به کشتن مردم نیستن

این روزها خاورمیانه ترسی از کشتن مردم بی دفاع نداردو من خیلی نگران مردم بی پناه ایران هستم خیلیییییییی

امیدوارم که حدس من اشتباه باشه. هنوز چندساعتی به شروع تجمات باقی مونده و من نگران نگران