۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

چه کسانی بزرگترین حامی جمهوری اسلامی هستند؟



خیلی وقتها پیش فکر می کردم که بسیجیها و چماق بدستهایی که سالها شستشوی مغزی شدن بزرگترین حامی ج.ا هستند. اما سالها گذشت. اتفاقهای بسیاری تو کشور افتاد. عده ای کشته شدن. زندان افتادن. شکنجه شدن ، فرار کردن . همه و همه هدفشون آوردن آزادی و عدالت بین مردم بوده. مردمی که تمام هم و غمشون کوپن بنزین و یارانه و ... . اونایی که برای مشکلشون سفره ابوالفضل می ندازن و نذر مهدی می کنن و عاشوراها و تاسوعاها سینه زنان تو خیابونا می چرخن .همونایی که تو خونه هاشون و در مهمونی یک انقلابی دو آتشه هستند و سالها برای براندازی تلاش می کنن فیلمای هنری رو می پسندن و فلانی رو حاجی بازاری احمق و خرفت خطاب می کنن و در ادارهاشون تسبیح بدست می گیرن و زیر آب همکارشون که دو تا کتاب خونده رو می زنن. آخر هفته تو صف سینما برای دیدن فیلمای دوزاری ده نمکی سعی می کنن تو صف خودشون رو بندازن دو نفر جلوتر.

من اشتباه می کردم اون چماق بدست ها جزیی از این رژیم هستند. اما همین مردمی که خیلی ها هستی شون رو برای رهایی اونها از زیر یوغ استبداد از دست دادن بزرگترین ساپورت کننده های رژیم ج.ا ایران هستند.

تا آگاهی رو به تک تک خونه ها نبریم. تا یاد نگیریم که ریا بزرگترین آفت فرهنگیه، کاری از پیش نمی بریم. هر چقدر هم کشته بدیم. زندان بریم و ...

آره من، تو، خانواده و بستگان نزدیکمون می تونیم حامی قدرتمند این رژیم باشیم بدون اینکه بدونیم