۱۳۹۰ اردیبهشت ۹, جمعه

انتقادی به رضا پهلوی

جناب آقای رضا پهلوی. همونطور که میدونین مدتیه که جنبش سبز در ایران از تکاپو افتاده. هر چند خیلی از ما هنوز خودمون رو به اون راه می زنیم و کسی که انتقادی به جنبش سبز داشته باشه رو مزدور و ساندیس خور و ... می نامیم غافل از اینکه برچسب زدن و انگ زدن جز سرخوردگی برای کسانی که واقع بین هستن و تمایل دارن کاری بکنن فایده ای نداره و بیشتر و بیشتر جنبش رو در سکوت فرو می ره.
امیدی به شواری هماهنگی راه سبز امید نیست. آقایان امیر ارجمند و واحدی در خواب هستند و شاید چیز دیگه ای هست که ما خبر نداریم.
سخنم با شماست (مطمین هستم که کسانی اخبار و نظرات بالاترین رو بگوشتون می رسونن) اگه می خواین خودی نشون بدین و برای این کشور ماتم زده کاری کنین. مردم رو به خیابونها بکشونین. به باور بعضی ها شما طرفدارانی در داخل ایران دارین و پیام شما برای تجمع، اعتراض و سرنگونی رژیم منحوس اسلامی نشون خواهد داد که با پیام شما چقدر از مردم به خیابونها خواهند اومد و حرف شما در ایران طرفدار داره یا نه.. و دیگه اینکه بعد از ماهها و قرارو مدارهای اشتباه مثل سه شنبه های اعتراض یه تکونی به جنبش می دین. اگه مرد عمل هستین این شما و این میدون ...

منتظریم ...