۱۳۸۹ اسفند ۲۱, شنبه

فرزندان موسوی کجا با ایشون دیدار کردن. کسی می دونه؟ در خونه خودشون یا زندان. با فرض اینکه در خونه بوده( از خبرها این جور بر می یاد)باید دید اون کسانی که خبر دستگیری و انتقال اونها رو به زندان حشمتیه دادن کی بودن. منظورشون چی بوده.

راستش داره جو یه جوری می شه که دیگه هیچ خبری رو باور نکنیم و یه جو بی اعتمادی رو ایجاد کردن. اگه این جور بشه این یه ضربه بزرگ به جنبشه.

. فکر می کنم یه جریانی در جنبش سبز نفوذ کرده که کارش تخریبه.
ایجاد جو بی اعتمادی. رساندن حداقل حضور مردم با کش دار کردن قضیه. پخش اخبار دورغ و و در عین حال بازی کردن با مردم. ببنین دقیقا وقتی این خبر ملاقات فرزندان موسوی در اومد. هه حواسها از کروبی پرت شده. از طرفی موندم فرزندان کروبی چرا درب منزل رو نمی شکنن برن توی خونه؟ خداییش شما باشین از پدر و مادرتون 48 ساعت خبر نداشته باشین . نمی پرین از دیوار برین بالا سور گوشی آب بدین؟ دیوارو نمی شد رفت بالا یه کلید ساز یه آهنگر چیزی نمی بردین درب و باز کنین یا بشکنین؟ یا شایدم ...
من گیج شدم
از کجا خبر ها رو می شه دریافت کرد ....

فعلا که من به خیلی چیزها مشکوک شدم. به کسی که طرح سه شنبه های اعتراض رو مطرح کرده هم به شدت مشکوکم (همونطوری که وقتی من به اون طرح اعتراض کردم همه به من مشکوک بودن!!)
از این بی همه چیز ها همه چیز بر می یاد. نزاریم با نفودشون و پخش اخبار جعلی و ایجاد اعتراض های فرسایشی ما رو از هدف اصلی دور و سرد کنن