۱۳۹۰ فروردین ۱۴, یکشنبه

ظاهرن تازگی مد شده برای مبارزه با اسلام قران رو آتش بزنن. مسلمونها هم که تکلیفشون معلومه می ریزن سر می برن و ...
کسی که قران آتش می زنه شعورش دست کمی از اونی که سر می بره نیست. هر دو در جهالت بسر می برن. شما آقا یا خانمی که با اسلام مشکل داری بهترین شیوه برای مبارزه با تفکر نقد و روشنگریه. در قرن 21 آتش زدن کتاب بی فرهنگی محضه لطفا نام مبارزه بر عملکرد خودتون نزارین.

چرا اینقدر جنبش سوت و کور شده؟


زمانی که طرح سه شنبه های اعتراض داده شد (واقعا نمی دونم اولین بار از طرف کی مطرح شد) بعضی از ماها کلی اعتراض کردیم که این طرح اشتباهه و باعث سرخوردگی میشه. شخصا چند تا لینک دادم. کلی بد و بیراه گفتن به من. بقیه دوستان دیگه ای هم که معترض بودن از تهمت ها بی نصیب نموندن. الان مدتها گذشته. چرا کسانی که اون موقع طرفدار دو آتشه بودن این طرح بودن سکوت کردن؟ شکم اینه که بانی این طرح غرضی داشته و خیلی از ماها کورکورانه به دفاع از اون طرح اقدام کردیم. داره باورم می شه که یه سری نفوذی در جنبش وجود داره و با طرح یه سری نظرات که جز ضربه زدن سودی نداره زهر خودشون رو می ریزن. تعدادشون هم کم نیست و لینکای اینچنینی کلی رای می یاره.
به نظر من سرخوردگی در طرح سه شنبه های اعتراض باعث شده که دیگه کسی حالی از موسوی و کروبی نمی پرسه. الان مدتهاست که از اونها خبری نیست ولی چیزی که هست سکوت و سکوته.
2-3 تا لینک دادم که تا فرصت باقیه فکری کنیم برای آینده نزدیک و از الان فقط و فقط هدفمون اطلاع رسانی برای اون تجمع باشه. نگیم یه روز اعتراض. شعارمون ماندن تا سرنگونی ج.ا باشه. هیچ کس نظری نداد. حمایتی نکرد. انگار همه سرد شدن. باید کاری کرد. از همین الان. بجنبیم ....