۱۳۹۰ فروردین ۳, چهارشنبه

اینقدر شاه بده، شاه بده، نکنین. شاه بد، بده. آخوند بد، بده. انسان بد، بده. لقب و لباس، شخصیت و محبوبیت و یا نفرت نمی یاره.
اینجوری میگین شک برم داشته دور بگیرین شماها هم بعدها به کورش کبیر شاه شاهان یه انگی رو بچسبونین!! و در آخر هم برای حفظ آبرو از تاریخ حذفش کنین!
این روزها لینکهای زیادی به طرفداری و یا علیه رضا پهلوی، موسوی و کروبی رو می یاد و می ره ...
واقعا دعوا سر چیه؟ ببینین من مدت هاست طرفداری از موسوی و کروبی رو انجام دادم. البته که طرفداری از اونها به هیچ وجه هدفم نبوده و هدفی جز طرفداری از مردمی که خودم هم عضوشون هستم نداشته و ندارم و نخواهم داشت. بنا براین انگی به من نمی تونین بچسبونین. اما یه مسءله اینجا هست که مقایسه بین موسوی و کروبی با رضا پهلوی رو دشوار می کنه. از وقتی دیدم بعضی ها کاملا با غرض ورزی به رضا پهلوی می تازن.یه کوچولو به حافظم رجوع کردم. ببینین موسوی و کروبی سالهای سال و در اوج کشتارها، جنایتها، و و و این رژیم با اینها همدست بودن. هیچ و هیچ چیزی نمی تونه اونها رو از این اتهام مبرا کنه.
تجاوز به دختران زندانی. مصادره اموال ، تدارم جنگ هشت ساله و کشتن صدها هزار شهید و میلیونها آواره و نامیدن جنگ به نام نعمت کار. کشتن زندانیان سیاسی و .... یه مشت آدمیه که همگی باید به انواع اتهام ها از نسل کشی گرفته تا جنایات جنگی و ... محاکمه بشن..


و اما کیه که ندونه که انقلاب اسلامی حاصل کوتاهی پدر ایشان و رو دادن بیش از حد به خمینی و دارو دستش و یا شاید هم ترس بوده. من شاه رو به این خاطر نمی بخشم. خمینی اگر همون سال 42 به درک واصل شده بود احتمالا ما الان اوضاعمون خیلی فرق داشت با الان. اونهایی که از جنایات شاه دم می زنین. در 32 سال حکومت جمهوری اسلامی کدومتون دادگاه آزادی مثل اونی که خسرو گلسرخی داشت رو به یاد دارین و یا شنیدین. اونی که از جنایات شاه در 17 شهریور فریاد و فغان راه می ندازه تاریخ رو خونده؟ می دونه واقعا اون روز چه خبر بوده یا هنوز با همه ادعاهامون اون جفنگیات خمینی و دارو دستش رو قبول داریم؟
شاه هر چه بوده. هزار مرتبه از ج.ا برای مردم ایران بهتر و بهتر بوده. هنوز سدهایی که ساخته میشه. راههایی که ساخته می شه و .. طرحهای زمان شاه بوده. بگذریم. مشکل با رضا پهلوی الان چیه؟ بحث پوله؟ من حاضرم هر کسی می خواد برای ایران کار کنه صدها برابر این هم پول داشته باشه. اما دموکراسی رو بیاره به ایران و ....

این که کسی به فرض پدرش کاری کرده اشتباهی کرده و اون موقع هم خودش در سیستم کاره ای نبوده رو به نقد بکشیم و ازش بخوایم که چپ و راست بیاد و پدرش رو محکوم کنه و از طرف دیگه کسانی که همه ماها دوران حضورشون رو در سیستم به یاد داریم با سعه صدر و بزرگ منشی حتی حاضر به سوال از اونها نباشیم یه کم خطرناکه و نوید آینده ای درخشان رو به ما نمی ده.

خلاصه کلام اینکه کسانی که دارن به رضا پهلوی می تازن طرفداران واقعی موسوی و کروبی نیستن. اونا می دونن اگه قراره به رضا پهلوی که در اون پدرش کاره ای نبوده بتازن. کسانی هسن که حافظشون کار می کنه , وتوانایی اینو دارن که زمان موسوی و یا کروبی رو به خوبی نقد کنن. بنابراین نصیحت من به همه دوستان اینه که بزارین هر طرف حرف خودشو بزنه و فضای باز سیاسی رو پیش بیاریم که بشه نقد کرد و غرض ورزی نکنیم.
به امید ریشه کن شدن و فنای کامل جمهوری اسلامی و ایران آباد و مردمی آزاد در فضای سالم و نقد پذیر